perjantai 23. huhtikuuta 2010

Lähtölaskenta vappuun alkanut!

Olin tänään lomapäivän kunniaksi Kullan ja Pojan luona käymässä. Olipa todella ihana päivä! Pikkujätkä papatti omia hassuja juttujaan (joita me aikuiset emme vielä ihan ymmärrä), yhdessä haettiin isosisko päiväkodista ja kotimatkalla poikettiin ostamassa jätskit. Ja totta kai suunnittelimme VAPPUA, jota kaikki odotamme jo kovasti. Kulta haluaa kuulemma kissapallon tänä vuonna torilta. Ja metrilakuakin. Minulle riittää kun pääsen ostamaan meille tytöille taas uudet viipperät - se kun on sellainen Mummun ja Kullan yhteinen juttu. :)

Tultuani kotiin mansikkajätskillä ja halauksilla kyllästettynä laitoin siman tekeytymään. Olen ehkä vähän aikaisessa, mutta sovitaan että tämä on sellainen testierä... Sillä vaikka en ennen näiden lasten syntymää vappua vuosiin juhlinutkaan, simaan olen aina uskonut.

 Lähestyvän vapun kunniaksi olen myös käsitöihin valinnut keväiset värit: turkoosia ja omenanvihreää. Työn alla on bolero siskolle ja huivi itselleni. Mitenkään supervauhdilla ne eivät ole valmistumassa, joten katsotaan nyt saatteko vappuna kuvia käsitöistä vai uudesta viipperästäni. ;)

Mutta eletäänpä nyt vielä tämä tuleva viikonloppu ja viikko ja aletaan vasta sitten vappuilla oikein kunnolla. Hyviä vointeja kaikille!

Ei kommentteja: